Social Media Marketing NOWOŚĆ
Podstawowe informacje:
Czas trwania studiow: 2 semestry, 186 godzin .
Czesne 2 000 zł za semestr (raty miesięczne).
100% zajęć realizowane jest z wykorzystaniem systemu Akademia w chmurze.
Opiekun merytoryczny kierunku:
Zajęcia na studiach prowadzą między innymi:
Szczegółowy program studiów:
Absolwenci studiów otrzymują Świadectwo Ukończenia Studiów Podyplomowych.
Partner kierunku:
Rejestracja na studia:
kwestionariusz rekrutacyjny: wypełnij
Osoby zainteresowane tym kierunkiem sprawdzały również program studiów:
Cel studiów podyplomowych
Studia podyplomowe Social Media Marketing przygotowują specjalistów do prowadzenia działań promocyjnych i reklamowych przy wykorzystaniu mediów społecznościowych takich jak Facebook, Instagram, Snapchat, TikTok, LinkedIn czy YouTube.
Studia kładą nacisk na praktykę oraz pełne przygotowanie do zawodu Social Media Managera. Program obejmuje tematykę z obszarów analityki biznesowej, kreacji treści, przygotowywania materiałów video i co ważne, wykorzystania narzędzi społecznościowych do realizacji strategii marketingowych i sprzedażowych. Zajęcia prowadzą praktycy z wieloletnim doświadczeniem i pasjonaci mediów społecznościowych.
Program studiów uwzględnia między innymi zagadnienia YouTube Shorts, Instagram Reels, Instagram Stories, Facebook Live. Dodatkowo w trakcie zajęć poruszane są zagadnienia związane z integracjami – chociażby z wykorzystaniem system Make, tak aby poza wiedzą z wykorzystania samych form social media słuchacze wiedzieli również jak zwiększać produktywność swoją lub zespołu.
Adresat studiów podyplomowych
Studia adresowane są do osób, które pracują lub mają zamiar pracować w social media marketingu, zarówno po stronie agencji marketingowych jak i przedsiębiorstw. Co więcej, studia kierujemy również do osób które chcą zrozumieć social media, by skuteczniej zarządzać działaniami swoich pracowników lub wykonawców.
Słuchacz zostaje zaopatrzony w wiedzę i umiejętności pozwalające na wykorzystanie systemów i programów funkcjonujących w obszarze mediów społecznościowych.
Plan studiów
- Wprowadzenie do social media marketingu
- Digital Customer Experience
- Design Thinking
- Facebook i Instagram – działania organiczne i płatne
- Snapchat i TikTok – działania organiczne i płatne
- LinkedIn – działania organiczne i płatne
- Youtube – działania organiczne i płatne
- Chatbot i Messenger Marketing
- Google Analytics i Google Data Studio
- Nagrywanie i montaż wideo dla Social Media
- Transmisje LIVE
- Prezentacja przed kamerą
- Copywriting w Social Media
- Memetyka i real time marketing w Social Media
- Prawne aspekty marketingu w mediach społecznościowych
- Social analytics, listening i monitoring
- Business Intelligence oraz zewnętrzne narzędzia do analizy social media
Opinia opiekuna kierunku
POZOSTAŁE KATEGORIE STUDIÓW PODYPLOMOWYCH