Social Media Marketing NOWOŚĆ

Podstawowe informacje:

Czas trwania studiow: 2 semestry, 186 godzin .

Czesne 2 000 zł za semestr (raty miesięczne).

100% zajęć realizowane jest z wykorzystaniem systemu Akademia w chmurze.


Opiekun merytoryczny kierunku:



Szczegółowy program studiów:


Absolwenci studiów otrzymują Świadectwo Ukończenia Studiów Podyplomowych.


Partner kierunku:


Rejestracja na studia:

kwestionariusz rekrutacyjny: wypełnij


Osoby zainteresowane tym kierunkiem sprawdzały również program studiów:

Marketing internetowy
Menedżer e-commerce

Cel studiów podyplomowych

Studia podyplomowe Social Media Marketing przygotowują specjalistów do prowadzenia działań promocyjnych i reklamowych przy wykorzystaniu mediów społecznościowych takich jak Facebook, Instagram, Snapchat, TikTok, LinkedIn czy YouTube.

studia zdalne

Studia kładą nacisk na praktykę oraz pełne przygotowanie do zawodu Social Media Managera. Program obejmuje tematykę z obszarów analityki biznesowej, kreacji treści, przygotowywania materiałów video i co ważne, wykorzystania narzędzi społecznościowych do realizacji strategii marketingowych i sprzedażowych. Zajęcia prowadzą praktycy z wieloletnim doświadczeniem i pasjonaci mediów społecznościowych.

Program studiów uwzględnia między innymi zagadnienia YouTube Shorts, Instagram Reels, Instagram Stories, Facebook Live. Dodatkowo w trakcie zajęć poruszane są zagadnienia związane z integracjami – chociażby z wykorzystaniem system Make, tak aby poza wiedzą z wykorzystania samych form social media słuchacze wiedzieli również jak zwiększać produktywność swoją lub zespołu.

Adresat studiów podyplomowych

Studia adresowane są do osób, które pracują lub mają zamiar pracować w social media marketingu, zarówno po stronie agencji marketingowych jak i przedsiębiorstw. Co więcej, studia kierujemy również do osób które chcą zrozumieć social media, by skuteczniej zarządzać działaniami swoich pracowników lub wykonawców.

Słuchacz zostaje zaopatrzony w wiedzę i umiejętności pozwalające na wykorzystanie systemów i programów funkcjonujących w obszarze mediów społecznościowych.

Plan studiów

  • Wprowadzenie do social media marketingu
  • Digital Customer Experience
  • Design Thinking
  • Facebook i Instagram – działania organiczne i płatne
  • Snapchat i TikTok – działania organiczne i płatne
  • LinkedIn – działania organiczne i płatne
  • Youtube – działania organiczne i płatne
  • Chatbot i Messenger Marketing
  • Google Analytics i Google Data Studio
  • Nagrywanie i montaż wideo dla Social Media
  • Transmisje LIVE
  • Prezentacja przed kamerą
  • Copywriting w Social Media
  • Memetyka i real time marketing w Social Media
  • Prawne aspekty marketingu w mediach społecznościowych
  • Social analytics, listening i monitoring
  • Business Intelligence oraz zewnętrzne narzędzia do analizy social media



POZOSTAŁE KATEGORIE STUDIÓW PODYPLOMOWYCH