Menedżer e-commerce
Podstawowe informacje:
Czas trwania studiow: 2 semestry, 198 godzin (w tym 148 h wykładów i ćwiczeń on-line oraz 50 h projektów).
Czesne 2 000 zł za semestr (raty miesięczne).
100% zajęć realizowane jest z wykorzystaniem systemu Akademia w chmurze.
Opiekun merytoryczny kierunku:
Zajęcia na studiach prowadzą między innymi:
Szczegółowy program studiów:
Absolwenci studiów otrzymują Świadectwo Ukończenia Studiów Podyplomowych.
Partner kierunku:
Rejestracja na studia:
kwestionariusz rekrutacyjny: wypełnij
Osoby zainteresowane tym kierunkiem sprawdzały również program studiów:
Cel studiów podyplomowych
Celem studiów jest wykształcenie osób doskonale odnajdujących się i funkcjonujących w branży e-commerce. Realizowany program zajęć sprawia, że słuchacze zapoznają się z najbardziej aktualnymi i praktycznymi wskazówkami odnośnie wykorzystania internetu do celów sprzedażowych.
Program studiów podzielony jest na 3 grupy tematyczne:
- Podstawy sprzedaży i marketingu sieciowego,
- Zasady budowania i zarządzania strukturami w e-commerce,
- Sposoby generowania sprzedaży.
Dzięki takiemu układowi studiów słuchacz może rozpocząć pracę w sklepie internetowym jako specjalista e-marketingu, osoba odpowiedzialna za logistykę, bądź kierownik zespołu e-commerce. Dodatkowo studia dają pełne przygotowanie, aby otworzyć i następnie zarządzać własnym sklepem internetowym.
Ponadto treści ujęte w programie studiów przygotowują słuchaczy do egzaminów Google Ads i Google Analytics.
Studia są nastawione na praktyczne prowadzenie zajęć, więc siatka przedmiotów jest ułożona tak, aby każda zdobyta umiejętność przydała się w realnych sytuacjach związanych z handlem elektronicznym. Co więcej, większość przedmiotów zawiera zajęcia projektowe, w ramach których słuchacze rozwiązują w podgrupach praktyczne problemy z branży e-commerce i konsultują swoje rozwiązania z prowadzącym.
Adresat studiów podyplomowych
Adresatami studiów są:
- zarządzający przedsięwzięciami e-commerce,
- zainteresowani uruchomieniem własnych przedsięwzięć e-biznesowych,
- przedsiębiorcy planujący wykorzystanie Internetu jako kanału sprzedaży,
- kierownicy i dyrektorzy działów handlowych,
- osoby wydelegowane w firmach do organizacji działu e-commerce,
- specjaliści ds. marketingu i sprzedaży,
- dostawcy usług dla przedsięwzięć e-commerce,
- kierownicy działów sprzedaży w Internecie w firmach,
- osoby kształtujące wizerunek organizacji oraz realizujące strategie sprzedażowe,
- osoby kierujące projektowaniem i realizacją kampanii e-marketingowych,
- osoby rozwijające umiejętności w zakresie nowych technologii
- zainteresowani wykorzystaniem Internetu w zakresie komunikowania się z klientem.
Plan studiów Menedżer e-commerce
- Wprowadzenie do sprzedaży oraz podstawy sprzedaży elektronicznej
- Charakterystyka branży e-commerce
- Biznesplan sklepu internetowego
- Rozpoczynanie sprzedaży internetowej
- Tworzenie i zarządzanie zespołem e-commerce
- Analityka oraz zarządzanie doświadczeniem użytkownika (z przygotowaniem do egzaminu Google Analytics)
- Promocja e-commerce poprzez wyszukiwarki (z przygotowaniem do egzaminu Google Ads)
- Promocja e-commerce poprzez social media
- Strategie e-mailingowe w e-commerce
- Szczególne formy promocji w e-commerce
- Repetytorium oraz powtórzenie materiału
Opinia opiekuna kierunku
POZOSTAŁE KATEGORIE STUDIÓW PODYPLOMOWYCH