Cel
Proponowany przez nas program MBA koncentruje się na rzeczywistych podstawach zarządzania, sprawdzonych praktycznie metodach pracy z ludźmi niezbędnych aby efektywnie zarządzać firmą i zespołem. Do tej bazy dodajemy umiejętności o kapitalnym znaczeniu dla liderów działających na konkurencyjnym rynku, a mianowicie swobodę funkcjonowania w globalnym, wielokulturowym rynku pracowniczym oraz swobodę posługiwania się nowoczesnymi technikami informatycznymi ze szczególnym wykorzystaniem e-marketingu.
Adresat
Warunkiem koniecznym skorzystania ze studiów jest posiadanie wyższego wykształcenia (na poziomie co najmniej licencjackim) oraz minimum 4 lata doświadczenia zawodowego. Na studia zapraszamy ludzi otwartych na najnowsze techniki zarządzania i nowe technologie, poszukujących rozwiązań które zadecydują o ich menedżerskim sukcesie.
W trakcie studiów, poza zajęciami dydaktycznymi (wykłady, warsztaty, laboratoria) słuchacze pracują w niewielkich grupach pod kierunkiem indywidualnego mentora przygotowując 2 projekty mające odniesienie do realnych zagadnień biznesowych. Na zakończenie studiów słuchacz, we współpracy z mentorem, przygotowuje projekt biznesowy.
Partnerzy kierunku
Plan studiów
- Współczesny menedżer organizacji
- Zarządzanie projektem
- Employer branding
- Rekrutacja i selekcja
- Rozwój personelu i system oceny
- Firma na globalnym rynku
- Praktyka zarządzania firmą
- Zarządzanie strategiczne
- Wybrane zagadnienia – prawo cywilne i handlowe, prawo spółek i odpowiedzialność organów spółki.
- Prawne aspekty zarządzania personelem
- Komunikacja interpersonalna i praca zespołowa
- Motywacja pracownika i zespołu, zarządzanie zmianą
- Coaching w pracy menedżera
- Marketing wewnętrzny i zewnętrzny firmy
- Zarządzanie wiedzą
- Sprzedaż i negocjacje
- e-marketing i e-sprzedaż
- Obsługa klienta
- Marketplace – gra symulacyjna
- Ochrona konsumentów i konkurencji
- Umowy handlowe z wykonawcami i klientami
- Prawo zamówień publicznych – wybrane zagadnienia
- ERGO lean management – najlepsze praktyki wdrażania “szczupłego zarządzania”
- Optymalizacja zintegrowanego planowania w integracji ze sprzedażą i zakupami
- Logistyka w środowisku Lean Production i Lean Logistics
- Zarządzanie jakością
- Dokumenty finansowe i ich interpretacja
- Zarządzanie kosztami
- Zarządzanie finansami, podejmowanie decyzji inwestycyjnych
- Wstęp do analityki biznesowej, narzędzia IT we wspomaganiu decyzji
- Modelowanie, analiza i optymalizacja procesów biznesowych
Dodatkowe informacje:
Opłata za studia: 14 000 zł (możliwość rozbicia na raty miesięczne)
Opiekun merytoryczny kierunku:
Absolwenci studiów otrzymują Świadectwo Ukończenia Studiów Podyplomowych.
POZOSTAŁE KATEGORIE STUDIÓW PODYPLOMOWYCH