Content marketing i copywriting

 
Uczestnicy warsztatów nauczą się wyznaczać właściwe cele kampanii marketingowej, budować strategię Content Marketingu i wdrażać ją w program rozwoju firmy. Podpowiemy również jak tworzyć oryginalne oraz skuteczne teksty marketingowe.

Warsztaty skierowane są do osób zajmujących się e-marketingiem w przedsiębiorstwach i instytucjach, menadżerów bądź specjalistów z zakresu e-PR i komunikacji, właścicieli firm budujących relację z klientami oraz do wszystkich osób zainteresowanych tematyką copywritingu i Content Marketingu.

 

Program

KOMUNIKACJA
  • Percepcja treści w Internecie, czyli jak czytamy w sieci,
  • Charakterystyka współczesnego internauty,
  • Techniki perswazji marketingowej,
  • Budowanie emocji i współtworzenie wartości.
COPYWRITING
  • Kreowanie wizerunku marki za pomocą słowa,
  • Zwiększanie sprzedaży za pomocą słowa,
  • Struktura treści,
  • Claim (slogany, hasła reklamowe),
  • Tytuł, nagłówek,
  • Projektowanie treści newsletterów,
  • Koncepcje i treści reklam display,
  • Tworzenie ofert i opisów produktów.
WEBWRITING
  • Tworzenie treści na strony internetowe,
  • Projektowanie treści na landingpage i aplikacje.
CONTENT MARKETING
  • Formaty contentu,
  • Kanały komunikacji,
  • Text vs visual,
  • Contextual marketing,
  • Content design w strategii
  • UX a content marketing.
TECHNIKI PRACY KREATYWNEJ

Podstawowe informacje:

Forma szkolenia: online w czasie rzeczywistym lub stacjonarnie.
Czas trwania: 16 godzin.


Trener:


Uczestnicy otrzymują zaświadczenie ukończenia szkolenia na podstawie art. 162 Ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.

Szkolenie realizujemy w formie zamkniętej. Wyślij zapytanie: bcieszynski@wsiz.edu.pl