Content marketing i copywriting
Uczestnicy warsztatów nauczą się wyznaczać właściwe cele kampanii marketingowej, budować strategię Content Marketingu i wdrażać ją w program rozwoju firmy. Podpowiemy również jak tworzyć oryginalne oraz skuteczne teksty marketingowe.
Warsztaty skierowane są do osób zajmujących się e-marketingiem w przedsiębiorstwach i instytucjach, menadżerów bądź specjalistów z zakresu e-PR i komunikacji, właścicieli firm budujących relację z klientami oraz do wszystkich osób zainteresowanych tematyką copywritingu i Content Marketingu.
Program
- Percepcja treści w Internecie, czyli jak czytamy w sieci,
- Charakterystyka współczesnego internauty,
- Techniki perswazji marketingowej,
- Budowanie emocji i współtworzenie wartości.
- Kreowanie wizerunku marki za pomocą słowa,
- Zwiększanie sprzedaży za pomocą słowa,
- Struktura treści,
- Claim (slogany, hasła reklamowe),
- Tytuł, nagłówek,
- Projektowanie treści newsletterów,
- Koncepcje i treści reklam display,
- Tworzenie ofert i opisów produktów.
- Tworzenie treści na strony internetowe,
- Projektowanie treści na landingpage i aplikacje.
- Formaty contentu,
- Kanały komunikacji,
- Text vs visual,
- Contextual marketing,
- Content design w strategii
- UX a content marketing.
Podstawowe informacje:
Forma szkolenia: online w czasie rzeczywistym lub stacjonarnie.
Czas trwania: 16 godzin.
Trener:
Uczestnicy otrzymują zaświadczenie ukończenia szkolenia na podstawie art. 162 Ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.
Szkolenie realizujemy w formie zamkniętej. Wyślij zapytanie: bcieszynski@wsiz.edu.pl