Analityka webowa w oparciu o Google Analytics

Uczestnicy warsztatów nauczą się skuteczne zbierać i analizować dane z działań e-marketingowych w oparciu o system Google Analytics.

Warsztat przygotowuje do samodzielnej pracy z narzędziem, analizy grup docelowych i źródeł pozyskiwania ruchu na śledzenie działań i konwersji na stronie. Dzięki temu uczestnicy będą mogli optymalizować działania i wydatki marketingowe oraz podejmować trafne decyzje biznesowe.
Warsztat kompleksowo przedstawia możliwości narzędzia oraz pokazuje jak dostosować Google Analytics do swojej specyfiki pracy (stanowiska i branży).

Szkolenie skierowane jest do specjalistów z dziedziny e-marketingu, reklamy i PR, webmasterów, właścicieli firm poszukujących klientów za pośrednictwem Internetu oraz wszystkich osób chcących zgłębić wiedzę z zakresu Google Analytics.

 

Plan szkolenia Analityka webowa w oparciu o Google Analytics

Wprowadzenie do analityki webowej

  • Czym jest analityka webowa
  • Badania jakościowe i ilościowe.
  • Wyznaczanie KPI i cykliczna praca z nimi
  • Instalacja, zarządzanie i konfigurowanie usługi Google Analytics.
  • Hierarchia kont, użytkowników, usług i widoków.
  • Zarządzanie kontami użytkowników.
  • Interfejs i funkcjonalności Google Analytics.

Raporty i analiza z wykorzystywaniem Google Analytics.

  • Analiza kluczowych wskaźników dla witryny
  • Persona – tworzenie dedykowanych dla serwisu
  • Analiza danych użytkowników strony
  • Badanie źródeł ruchu i ich optymalizacja
  • Obserwacja treści serwisu z punktu widzenia użytkownika.
  • Planowanie, konfigurowanie i interpretacja realizowanych celi serwisu.
  • Analiza stron docelowych
  • Mikro i makrokonwersje
  • Badanie procesu realizowania konwersji w witrynie.
  • Raporty niestandardowe i tworzenie własnych szablonów.
  • Wykorzystanie segmentów.
  • Filtrowanie podstawowe i zaawansowane
  • Moduł e-commerce.

Narzędzia

  • Eksport danych z Google Analytics.
  • Narzędzia raportowania.
  • Narzędzie do tworzenia adresów URL.
  • Integracje z Google Adwords i narzędziami dla Webmasterów.

Podstawowe informacje:

Forma szkolenia: online w czasie rzeczywistym lub stacjonarnie.
Czas trwania: 16 godzin.


Trener:


Uczestnicy otrzymują zaświadczenie ukończenia szkolenia na podstawie art. 162 Ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.

Szkolenie realizujemy w formie zamkniętej. Wyślij zapytanie: bcieszynski@wsiz.edu.pl