Analityka webowa w oparciu o Google Analytics
Uczestnicy warsztatów nauczą się skuteczne zbierać i analizować dane z działań e-marketingowych w oparciu o system Google Analytics.
Warsztat przygotowuje do samodzielnej pracy z narzędziem, analizy grup docelowych i źródeł pozyskiwania ruchu na śledzenie działań i konwersji na stronie. Dzięki temu uczestnicy będą mogli optymalizować działania i wydatki marketingowe oraz podejmować trafne decyzje biznesowe.
Warsztat kompleksowo przedstawia możliwości narzędzia oraz pokazuje jak dostosować Google Analytics do swojej specyfiki pracy (stanowiska i branży).
Szkolenie skierowane jest do specjalistów z dziedziny e-marketingu, reklamy i PR, webmasterów, właścicieli firm poszukujących klientów za pośrednictwem Internetu oraz wszystkich osób chcących zgłębić wiedzę z zakresu Google Analytics.
Plan szkolenia Analityka webowa w oparciu o Google Analytics
Wprowadzenie do analityki webowej
- Czym jest analityka webowa
- Badania jakościowe i ilościowe.
- Wyznaczanie KPI i cykliczna praca z nimi
- Instalacja, zarządzanie i konfigurowanie usługi Google Analytics.
- Hierarchia kont, użytkowników, usług i widoków.
- Zarządzanie kontami użytkowników.
- Interfejs i funkcjonalności Google Analytics.
Raporty i analiza z wykorzystywaniem Google Analytics.
- Analiza kluczowych wskaźników dla witryny
- Persona – tworzenie dedykowanych dla serwisu
- Analiza danych użytkowników strony
- Badanie źródeł ruchu i ich optymalizacja
- Obserwacja treści serwisu z punktu widzenia użytkownika.
- Planowanie, konfigurowanie i interpretacja realizowanych celi serwisu.
- Analiza stron docelowych
- Mikro i makrokonwersje
- Badanie procesu realizowania konwersji w witrynie.
- Raporty niestandardowe i tworzenie własnych szablonów.
- Wykorzystanie segmentów.
- Filtrowanie podstawowe i zaawansowane
- Moduł e-commerce.
Narzędzia
- Eksport danych z Google Analytics.
- Narzędzia raportowania.
- Narzędzie do tworzenia adresów URL.
- Integracje z Google Adwords i narzędziami dla Webmasterów.
Podstawowe informacje:
Forma szkolenia: online w czasie rzeczywistym lub stacjonarnie.
Czas trwania: 16 godzin.
Trener:
Uczestnicy otrzymują zaświadczenie ukończenia szkolenia na podstawie art. 162 Ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.
Szkolenie realizujemy w formie zamkniętej. Wyślij zapytanie: bcieszynski@wsiz.edu.pl