Zarządzanie sprzedażą i marketingiem

Podstawowe informacje:

Czas trwania studiów:
2 semestry (180 godzin, w tym 36 godzin wykładów i 144 godzin zajęć ćwiczeniowych i laboratoryjnych).

Część zajęć realizowana z wykorzystaniem systemu Akademia w chmurze.


Opłata za semestr studiów:

2 000 zł  (możliwość rozbicia na raty miesięczne)


Opiekun merytoryczny kierunku:


Szczegółowy program studiów:


Absolwenci studiów otrzymują Świadectwo Ukończenia Studiów Podyplomowych.


Rejestracja na studia:

Osoby zainteresowane tym kierunkiem sprawdzały również programy studiów:

Zarządzanie zasobami ludzkimi

Podyplomowe studia menedżerskie

Cel studiów podyplomowych

Sprzedaż i marketing stanowią podstawę sukcesu każdej firmy, dlatego też zarządzający tymi działami stają dziś przed potrzebą łączenia wiedzy i zdolności działania w obydwu obszarach. Proponowany Studia Podyplomowe - słuchacze polecająprogram studiów podyplomowych kształci praktyczne umiejętności zarządzania zespołami sprzedaży i marketingu, bierze pod uwagę rozwój technologii informacyjnych i uczy swobodnego poruszania się w tradycyjnych i wirtualnych kanałach sprzedaży. 

Adresat studiów

Kierunek studiów polecamy osobom poszukującym awansu w obszarze sprzedaży i marketingu, pracującym na stanowisku dyrektora handlowego lub planującym objąć taką pozycję. Ponadto polecamy te studia również zarządzającym małymi i średnimi firmami, ponieważ wykształcą w sobie zarówno cechy przywódcy/lidera potrafiącego nakreślić strategię firmy jak i cechy managera sprzedaży czuwającego nad realizacją planów rozwoju firmy.

Plan studiów Zarządzanie sprzedażą i marketingiem

  • Sprzedaż i marketing w strategii firmy
  • Komunikacja interpersonalna w zespole
  • Narzędzia komunikacji marketingowej
  • Narzędzia kontaktów sprzedażowych
  • Budowanie zespołu – rekrutacja i selekcja
  • Negocjacje sprzedażowe i zarządcze
  • Stres w pracy menedżera
  • Analityka sprzedażowa na bazie MS Excel
  • Zarządzanie zespołem sprzedażowym
  • Zarządzanie relacjami z klientem
  • Prezentacja i przekaz osobisty
  • Efektywność i czas pracy handlowca
  • E-marketing i E-sprzedaż
  • Marketplace – gra symulacyjna



Opinie słuchaczy i absolwentów

Polecam studia podyplomowe na Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania. Studia na kierunku Zarządzanie sprzedażą i marketingiem spełniły moje oczekiwania. Organizacja zajęć była na najwyższym poziomie. Wykładowcy solidni z pełnym zaangażowaniem prowadzą zajęcia. Przyjazna i luźna atmosfera. Zajęcia wpływają na rozwój oraz motywację w życiu zawodowym.

Wioletta Hendzel

Jestem bardzo zadowolona, że zdecydowałam się na ten kierunek. Poszerzyłam swoją wiedzę, zdobyłam nowe umiejętności i poznałam wspaniałych ludzi. Gorąco polecam.

Paulina Jarosz

Polecam studia na tej uczelni. Prowadzący wyróżniają się wiedzą oraz przygotowaniem do zajęć. Doskonała komunikacja z działem organizacji studiów. Atmosfera była bardzo przyjemna, dużo ciekawych rozmów z prowadzącymi jak i wśród studentów. Uczelnia udostępniła bardzo dużo pomocy dydaktycznych co uatrakcyjniało prowadzone zajęcia. Czas spędzony na zajęciach był czasem rozwoju i inwestycji w przyszłość.

Dominika Bartuś

Studia podyplomowe on-line nie straciły na jakości – wszystkie zajęcia były prowadzone na najwyższym poziomie – wykładowcy dokładali starań, aby utrzymać uwagę słuchacza. Studia pomagają usystematyzować posiadaną wiedzę, wzbogacają o umiejętności praktyczne przydatne w codziennej pracy. Wykładowcy – praktycy w ciekawy sposób potrafili podzielić się swoją wiedzą, dzięki czemu każdy z nas mógł spojrzeć na daną kwestię z kilku perspektyw, co uważam za najmocniejszy atut studiów podyplomowych. Polecam ten kierunek każdemu, kto chce rozwijać swoją karierę na stanowisku kierowniczym w sposób profesjonalny i merytoryczny oraz przede wszystkim tym, którzy dla swoich zespołów chcą być prawdziwymi liderami, a nie tylko szefami.

Agata Babiarz

 

POZOSTAŁE KATEGORIE STUDIÓW PODYPLOMOWYCH