Marketing internetowy – zajęcia w trakcie realizacji, zapisy na kolejną edycję
Podstawowe informacje:
Czas trwania studiów: 2 semestry 188 godzin
Czesne: 2 400 zł za semestr (raty miesięczne).
100% zajęć realizowane jest z wykorzystaniem systemu Akademia w chmurze
Zajęcia w trakcie realizacji, zapisy na kolejną edycję
Opiekun merytoryczny kierunku:
Zajęcia na studiach prowadzą między innymi:
Szczegółowy program studiów:
Absolwenci studiów otrzymują Świadectwo Ukończenia Studiów Podyplomowych.
Kierunek wspierany merytorycznie przez:
Rejestracja na studia:
kwestionariusz rekrutacyjny: wypełnij
Osoby zainteresowane tym kierunkiem sprawdzały również program studiów:
Cel studiów podyplomowych
Celem studiów podyplomowych Marketing Internetowy jest wykształcenie specjalistów, którzy będą wykorzystywać media internetowe do tworzenia wizerunku firmy w Internecie, prezentacji i rozpowszechnienia oferty sprzedażowej i kontaktu z klientami. Zajęcia będą przydatne zarówno dla osób zajmujących się szeroko rozumianym marketingiem w sieci, ale też dla tych, którzy pragną prowadzić swój własny sklep internetowy.
Podczas studiów poruszane są najnowsze oraz najbardziej efektywne formy działań marketingowych i analitycznych w obrębie digital marketingu. Ponadto studia dostarczą umiejętności tworzenia, rozwijania i promocji sklepu internetowego. Słuchacze mogą skorzystać w trakcie studiów z bezpłatnych konsultacji z opiekunem merytorycznym kierunku.
Studia objęte są akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nich posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to międzynarodowy program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych. Więcej informacji TUTAJ.
Adresat studiów podyplomowych
Studia adresowane są do osób odpowiadających za działania marketingowe w Internecie, pracowników i właścicieli firm chcących wykorzystać Internet w komunikacji z rynkiem, informatyków, programistów i grafików, którzy chcą poznać tajniki wykorzystania Internetu w marketingu, a także dla tych, którzy pragną prowadzić i rozwijać swój własny sklep internetowy.
Płatne staże po ukończeniu studiów
Trzem najlepszym absolwentom, Ideo (partner merytoryczny kierunku) zaproponuje płatny (dwumiesięczny) staż umożliwiający zdobycie praktycznych umiejętności w prowadzeniu realnych kampanii internetowych.
Darmowe doradztwo i konsulting dla e-commerce
Dla słuchaczy studiów posiadających własny sklep internetowy bądź chcący taki stworzyć, partner kierunku, firma Ideo, przeprowadzi darmowe doradztwo w tym zakresie.
Będziesz praktykiem marketingu internetowego
Na świecie żyje 7,2 miliarda ludzi, prawie 3 miliardy z nich korzysta z social media (zobacz infografiki). Te studia pokażą Ci jak do nich dotrzeć.
Plan studiów Marketing internetowy
- Kształtowanie cyfrowego wizerunku marki: taktyki i trendy
- Przewaga w sieci: sztuczna inteligencja w świecie e-marketingu
- Cyfrowa metamorfoza: od podstaw do mistrzostwa w e-marketingu
- Design Thinking
- Pozycjonowanie stron internetowych (SEO)
- Google Ads (z przygotowaniem do egzaminu Google)
- Google Analytics (z przygotowaniem do egzaminu Google)
- Kreowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych
- Prawo w internecie
- Social selling
- Content marketing, copywriting i netykieta
- Użyteczność i dostępność serwisów internetowych – badania i narzędzia
- Kod sukcesu e-commerce: strategie i tajemnice sprzedaży online
- Tworzenie stron internetowych
- E-mail marketing
- Programy lojalnościowe i afiliacyjne
- Reklama RTB
Opinie słuchaczy i absolwentów
Z czystym sumieniem polecam studia podyplomowe w CSP WSIiZ w Rzeszowie. Wiedze, którą tu zrobiłam wykorzystuje w pracy i prywatnych działaniach. Wiedza jest aktualna, dostosowana do najbardziej aktualnych trendów w marketingu. Polecam,
Monika Świetlińska
Polecam dla osób, które rozpoczynają swoją przygodę z marketingiem. Dużo tematów, szeroki zakres wiedzy.
Barbara Kossak
POZOSTAŁE KATEGORIE STUDIÓW PODYPLOMOWYCH