Marketing internetowy – zajęcia w trakcie realizacji, zapisy na kolejną edycję

Podstawowe informacje:

Czas trwania studiów: 2 semestry 188 godzin

Czesne: 2 400 zł za semestr (raty miesięczne).

100% zajęć realizowane jest z wykorzystaniem systemu Akademia w chmurze

Zajęcia w trakcie realizacji, zapisy na kolejną edycję


Opiekun merytoryczny kierunku:



Szczegółowy program studiów:


Absolwenci studiów otrzymują Świadectwo Ukończenia Studiów Podyplomowych.


Kierunek wspierany merytorycznie przez:

Ideo Force

DIMAQ


Rejestracja na studia:

kwestionariusz rekrutacyjny: wypełnij


Osoby zainteresowane tym kierunkiem sprawdzały również program studiów:

Menedżer e-commerce
Social Media Marketing

Cel studiów podyplomowych

Celem studiów podyplomowych Marketing Internetowy jest wykształcenie specjalistów, którzy będą wykorzystywać media internetowe do tworzenia wizerunku firmy w Internecie, prezentacji i rozpowszechnienia oferty sprzedażowej i kontaktu z klientami. Zajęcia będą przydatne zarówno dla osób zajmujących się szeroko rozumianym marketingiem w sieci, ale też dla tych, którzy pragną prowadzić swój własny sklep internetowy.
studia zdalne
Podczas studiów poruszane są najnowsze oraz najbardziej efektywne formy działań marketingowych i analitycznych w obrębie digital marketingu. Ponadto studia dostarczą umiejętności tworzenia, rozwijania i promocji sklepu internetowego. Słuchacze mogą skorzystać w trakcie studiów z bezpłatnych konsultacji z opiekunem merytorycznym kierunku.

Studia objęte są akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nich posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to międzynarodowy program  weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych. Więcej informacji TUTAJ

Adresat studiów podyplomowych

Studia adresowane są do osób odpowiadających za działania marketingowe w Internecie, pracowników i właścicieli firm chcących wykorzystać Internet w komunikacji z rynkiem, informatyków, programistów i grafików, którzy chcą poznać tajniki wykorzystania Internetu w marketingu, a także dla tych, którzy pragną prowadzić i rozwijać swój własny sklep internetowy.

Płatne staże po ukończeniu studiów

Trzem najlepszym absolwentom, Ideo (partner merytoryczny kierunku) zaproponuje płatny (dwumiesięczny) staż umożliwiający zdobycie praktycznych umiejętności w prowadzeniu realnych kampanii internetowych.

Darmowe doradztwo i konsulting dla e-commerce

Dla słuchaczy studiów posiadających własny sklep internetowy bądź chcący taki stworzyć, partner kierunku, firma Ideo, przeprowadzi darmowe doradztwo w tym zakresie.


Będziesz praktykiem marketingu internetowego
Na świecie żyje 7,2 miliarda ludzi, prawie 3 miliardy z nich korzysta z social media (zobacz infografiki). Te studia pokażą Ci jak do nich dotrzeć.


 

Plan studiów Marketing internetowy

  • Kształtowanie cyfrowego wizerunku marki: taktyki i trendy
  • Przewaga w sieci: sztuczna inteligencja w świecie e-marketingu
  • Cyfrowa metamorfoza: od podstaw do mistrzostwa w e-marketingu
  • Design Thinking
  • Pozycjonowanie stron internetowych (SEO)
  • Google Ads (z przygotowaniem do egzaminu Google)
  • Google Analytics (z przygotowaniem do egzaminu Google)
  • Kreowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych
  • Prawo w internecie
  • Social selling
  • Content marketing, copywriting i netykieta
  • Użyteczność i dostępność serwisów internetowych – badania i narzędzia
  • Kod sukcesu e-commerce: strategie i tajemnice sprzedaży online
  • Tworzenie stron internetowych
  • E-mail marketing
  • Programy lojalnościowe i afiliacyjne
  • Reklama RTB

 

Opinie słuchaczy i absolwentów

Z czystym sumieniem polecam studia podyplomowe w CSP WSIiZ w Rzeszowie. Wiedze, którą tu zrobiłam wykorzystuje w pracy i prywatnych działaniach. Wiedza jest aktualna, dostosowana do najbardziej aktualnych trendów w marketingu. Polecam,

Monika Świetlińska

Polecam dla osób, które rozpoczynają swoją przygodę z marketingiem. Dużo tematów, szeroki zakres wiedzy.

Barbara Kossak

POZOSTAŁE KATEGORIE STUDIÓW PODYPLOMOWYCH