Employer branding i PR
Podstawowe informacje:
Czas trwania studiów:
2 semestry (184 godziny).
Studia realizowane z wykorzystaniem systemu Akademia w chmurze
Opłata za semestr studiów:
2 000 zł (możliwość rozbicia na raty miesięczne)
Absolwenci studiów otrzymują Świadectwo Ukończenia Studiów Podyplomowych.
Opiekun merytoryczny kierunku:
Program studiów:
Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz rekrutacyjny: wypełnij
- kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych, potwierdzona za zgodność z oryginałem,
- kserokopia dowodu wpłaty opłaty rekrutacyjnej,
- jedno zdjęcie
Cel
Studia Employer Branding i PR dostarczają wiedzy, narzędzi i inspiracji, aby budować markę przedsiębiorstwa jako pracodawcy i tworzyć skuteczne sposoby komunikacji firmy z otoczeniem. W praktyce oznacza to, że absolwenci tych studiów potrafią budować wizerunek pracodawcy tak, aby pozyskiwać najlepszych pracowników z rynku pracy. Co więcej, potrafią usprawnić komunikację wewnętrzną firmy tworząc przyjazne środowisko pracy z którego aktualni pracownicy nie będą chcieli rezygnować.
Aby zrealizować ten cel studia mają charakter praktyczny. Zajęcia są zorientowane na umiejętności przygotowania i realizacji strategii public relations oraz zarządzania marką pracodawcy. W związku z tym w programie kładziemy szczególny nacisk na wykorzystanie narzędzi internetowych i mobilnych w zarządzanie marką i wizerunkiem. Pokazujemy również metody tworzenia reputacji i prowadzenia skutecznej komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem pracy.
Adresat
Program studiów polecamy obecnym i przyszłym pracownikom działów HR, PR i marketingu. Studia są również przydatne dla tych, którzy chcą być ekspertami Employer Brandingu lub Public Relations w firmach rekrutacyjnych, konsultingowych i marketingowych.
Przygotowujemy specjalistów, którzy potrafią analizować rynek pracy oraz komunikować się z nim. Realizujemy to poprzez tworzenie skutecznych przekazów marketingowych, kampanie EB i PR oraz współpracę z mediami społecznościowymi. W rezultacie przygotowujemy osoby, które tworzą zespoły zaangażowanych i zadowolonych pracowników.
Plan studiów
- Marketing – branding – employer branding
- Motywacja i integracja zespołu wokół strategii firmy
- Badania marki pracodawcy
- Budowanie strategii employer brandingu
- Relacje wewnętrzne w organizacji
- Narzędzia employer brandingu
- Zasoby ludzkie a działania employer branding w organizacji
- Strategie i kampanie public relations
- Media relations
- PR w internecie
- Crisis management
- Język wypowiedzi i creative writing
- Mediaplanning
- Wystąpienia przed kamerą
- CSR – społeczna odpowiedzialność biznesu
Opinia opiekuna kierunku
POZOSTAŁE KATEGORIE STUDIÓW PODYPLOMOWYCH