Employer branding i PR

Podstawowe informacje:

Czas trwania studiów:
2 semestry (184 godziny).

Część zajęć realizowana z wykorzystaniem systemu Akademia w chmurze


Opłata za semestr studiów:
2 000 zł (możliwość rozbicia na raty miesięczne)


Absolwenci studiów otrzymują Świadectwo Ukończenia Studiów Podyplomowych.


Opiekun merytoryczny kierunku:


Szczegółowy program studiów:

Rejestracja na studia:

Cel studiów podyplomowych

Studia Employer Branding i PR dostarczają wiedzy, narzędzi i inspiracji, aby budować markę przedsiębiorstwa jako pracodawcy i tworzyć skuteczne sposoby komunikacji firmy z otoczeniem. W praktyce oznacza to, że absolwenci tych studiów potrafią budować wizerunek pracodawcy tak, aby pozyskiwać najlepszych pracowników z rynku pracy. Co więcej, potrafią usprawnić komunikację wewnętrzną firmy tworząc przyjazne środowisko pracy z którego aktualni pracownicy nie będą chcieli rezygnować.

Aby zrealizować ten cel studia mają charakter praktyczny. Zajęcia są zorientowane na umiejętności przygotowania i realizacji strategii public relations oraz zarządzania marką pracodawcy. W związku z tym w programie kładziemy szczególny nacisk na wykorzystanie narzędzi internetowych i mobilnych w zarządzanie marką i wizerunkiem. Pokazujemy również metody tworzenia reputacji i prowadzenia skutecznej komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem pracy.

Adresat studiów podyplomowych

Program studiów polecamy obecnym i przyszłym pracownikom działów HR, PR i marketingu. Studia są również przydatne dla tych, którzy chcą być ekspertami Employer Brandingu lub Public Relations w firmach rekrutacyjnych, konsultingowych i marketingowych.

Przygotowujemy specjalistów, którzy potrafią analizować rynek pracy oraz komunikować się z nim. Realizujemy to poprzez tworzenie skutecznych przekazów marketingowych, kampanie EB i PR oraz współpracę z mediami społecznościowymi. W rezultacie przygotowujemy osoby, które tworzą zespoły zaangażowanych i zadowolonych pracowników.

Plan studiów Employer branding i PR

  • Marketing – branding – employer branding
  • Motywacja i integracja zespołu wokół strategii firmy
  • Badania marki pracodawcy
  • Budowanie strategii employer brandingu
  • Relacje wewnętrzne w organizacji
  • Narzędzia employer brandingu
  • Zasoby ludzkie a działania employer branding w organizacji
  • Strategie i kampanie public relations
  • Media relations
  • PR w internecie
  • Crisis management
  • Język wypowiedzi i creative writing
  • Mediaplanning
  • Wystąpienia przed kamerą
  • CSR – społeczna odpowiedzialność biznesu



POZOSTAŁE KATEGORIE STUDIÓW PODYPLOMOWYCH