Menedżer e-commerce

Podstawowe informacje:

Czas trwania studiow: 2 semestry, 198 godzin (w tym 148 h wykładów i ćwiczeń on-line oraz 50 h projektów).

Czesne 2 000 zł za semestr (raty miesięczne).

100% zajęć realizowane jest z wykorzystaniem systemu Akademia w chmurze.


Opiekun merytoryczny kierunku:



Szczegółowy program studiów:


Absolwenci studiów otrzymują Świadectwo Ukończenia Studiów Podyplomowych.


Partner kierunku:


Rejestracja na studia:

kwestionariusz rekrutacyjny: wypełnij


Osoby zainteresowane tym kierunkiem sprawdzały również program studiów:

Marketing internetowy

Cel studiów podyplomowych

Celem studiów jest wykształcenie osób doskonale odnajdujących się i funkcjonujących w branży e-commerce. Realizowany program zajęć sprawia, że słuchacze zapoznają się z najbardziej aktualnymi i praktycznymi wskazówkami odnośnie wykorzystania internetu do celów sprzedażowych.

Program studiów podzielony jest na 3 grupy tematyczne:
studia zdalne

  • Podstawy sprzedaży i marketingu sieciowego,
  • Zasady budowania i zarządzania strukturami w e-commerce,
  • Sposoby generowania sprzedaży.

Dzięki takiemu układowi studiów słuchacz może rozpocząć pracę w sklepie internetowym jako specjalista e-marketingu, osoba odpowiedzialna za logistykę, bądź kierownik zespołu e-commerce. Dodatkowo studia dają pełne przygotowanie, aby otworzyć i następnie zarządzać własnym sklepem internetowym.

Ponadto treści ujęte w programie studiów przygotowują słuchaczy do egzaminów Google Ads i Google Analytics.

Studia są nastawione na praktyczne prowadzenie zajęć, więc siatka przedmiotów jest ułożona tak, aby każda zdobyta umiejętność przydała się w realnych sytuacjach związanych z handlem elektronicznym. Co więcej, większość przedmiotów zawiera zajęcia projektowe, w ramach których słuchacze rozwiązują w podgrupach praktyczne problemy z branży e-commerce i konsultują swoje rozwiązania z prowadzącym.

Adresat studiów podyplomowych

Adresatami studiów są:

  • zarządzający przedsięwzięciami e-commerce,
  • zainteresowani uruchomieniem własnych przedsięwzięć e-biznesowych,
  • przedsiębiorcy planujący wykorzystanie Internetu jako kanału sprzedaży,
  • kierownicy i dyrektorzy działów handlowych,
  • osoby wydelegowane w firmach do organizacji działu e-commerce,
  • specjaliści ds. marketingu i sprzedaży,
  • dostawcy usług dla przedsięwzięć e-commerce,
  • kierownicy działów sprzedaży w Internecie w firmach,
  • osoby kształtujące wizerunek organizacji oraz realizujące strategie sprzedażowe,
  • osoby kierujące projektowaniem i realizacją kampanii e-marketingowych,
  • osoby rozwijające umiejętności w zakresie nowych technologii
  • zainteresowani wykorzystaniem Internetu w zakresie komunikowania się z klientem.

Plan studiów Menedżer e-commerce

  • Wprowadzenie do sprzedaży oraz podstawy sprzedaży elektronicznej
  • Charakterystyka branży e-commerce
  • Biznesplan sklepu internetowego
  • Rozpoczynanie sprzedaży internetowej
  • Tworzenie i zarządzanie zespołem e-commerce
  • Analityka oraz zarządzanie doświadczeniem użytkownika (z przygotowaniem do egzaminu Google Analytics)
  • Promocja e-commerce poprzez wyszukiwarki (z przygotowaniem do egzaminu Google Ads)
  • Promocja e-commerce poprzez social media
  • Strategie e-mailingowe w e-commerce
  • Szczególne formy promocji w e-commerce
  • Repetytorium oraz powtórzenie materiału



POZOSTAŁE KATEGORIE STUDIÓW PODYPLOMOWYCH