Wstęp do grafiki komputerowej | 12 | - Teoria grafiki,
- Anatomia systemu wizualnego człowieka,
- Teoria kolorów,
- Przestrzenie barw,
- Formaty graficzne,
- Grafika rastrowa i wektorowa,
- Metody kompresji,
- Podstawy kompozycji,
- Multimedia.
|
Grafika rastrowa | 20 | - Kompozycja,
- Operacje na obrazach,
- Użycie warstw,
- Filtry,
- Metody retuszowania,
- Urządzenia służące rejestracji grafiki rastrowej
- Przetwarzanie grafiki rastrowej.
|
Projektowanie grafiki
internetowej | 16 | - Podstawowe zagadnienia grafiki internetowej,
- Stosowane formaty graficzne,
- Projektowanie szablonów www,
- Elementy graficzne www,
- Tworzenie banerów,
- Kodowanie grafiki,
- Optymalizacja grafiki
|
Grafika wektorowa | 20 | - Formaty grafiki wektorowej,
- Operacje graficzne,
- Obiekty i narzędzia wektorowe,
- Elementy składu graficznego,
- Eksport,
- Narzędzia i zastosowanie grafiki wektorowej.
|
Identyfikacja wizualna | 16 | - Elementy identyfikacji wizualnej,
- Logo i specyfikacja projektowa,
- Proporcje,
- Format i kompozycja,
- Wizytówki,
- Foldery,
- Publikacje,
- Serwisy www,
- Wizualizacja produktu.
|
Podstawy DTP
(Desktop Publishing) | 20 | - Elementy i pojęcia DTP
- Formaty i standardy stosowane w DTP
- Narzędzia DTP
- Skład i formatowanie publikacji
- Przygotowanie materiałów do wydruku
|
Animacja i interakcja
w grafice komputerowej | 16 | - Formaty i rodzaje animacji,
- Montaż animacji,
- Animacja poklatkowa,
- Podstawy pracy w aftereffects.
|
Modelowanie geometryczne 3D
z elementami druku 3d | 20 | - Definicja elementów grafiki 3D,
- Tworzenie prostych i złożonych obiektów
geometrycznych, - Modelowanie z użyciem spline i mesh,
- Zastosowanie modyfikatorów,
- Stosowanie tekstur,
- Techniki oświetlenia,
- Przygotowanie modelu do druku 3d,
- Wydruk 3D.
|
Animacja komputerowa 3D | 20 | - Tworzenie sceny,
- Definiowanie klatek kluczowych animacji,
- Definiowanie toru ruchu,
- Ruch postaci,
- Efekty animacji,
- Rendering.
|
Podstawy fotografii cyfrowej | 12 | - Podstawowe pojęcia z zakresu fotografii,
- Obsługa aparatu,
- Ustawianie parametrów związanych z naświetlaniem,
- Podstawy fotografii portretowej
- Podstawy fotografii studyjnej.
|
Efekty specjalne | 16 | - Efekty ruchu
- Przekształcanie obiektów
- Efekty świetlne
- Kompozycja efektów
- Montaż efektów
|
RAZEM | 188 | |