KADRA/TRENERZY

Bartolomeo R. Bialas

Od ponad 19 lat specjalizuje się w strategicznym brandingu i marketingu (Brand Strategy, Competitive Marketing Strategies, Cross-Cultural Consumer Psychology). Pracował dla agencji brandingowych, marketingowych i reklamowych, MGM Grand, Nevada Governor’s Office of Economic Development, The Wynn Resort, New York-New York, Luxor Hotel & Casino, White Square Gallery (Berlin-Germany/Las Vegas-USA), The Rivers Casino (Pittsburgh, PA), RackStar, Plaza Hotel & Casino, ALDEC, Goodwill Industries International oraz ING Group.

Profesor wizytujący na prestiżowych uniwersytetach w Ameryce Łacińskiej i Europie:

  • University del Istmo
  • Rafael Landivar University
  • University del Valle
  • Galen University
  • University of Palermo
  • Francisco Marroquin University
  • International Business School / The University of Buckingham

Bartolomeo Bialas prowadzi autorskie seminaria z takich przedmiotów, jak: Strategic Brand Management: Psychological and Cultural Perspectives, International Marketing: Cross-Cultural Market, Research and Export Management, Strategic Marketing: Advertising and Integrated Brand Promotion Perspective, Strategic Thinking, oraz Global Consumer Behavior.

Z tym wykładowcą spotkasz się między innymi na studiach:

MBA – Master of Business Administration