Znajdź na stronie


Marketing internetowy

Cel

Celem studiów jest wykształcenie specjalistów, którzy będą wykorzystywać media internetowe do tworzenia wizerunku firmy w Internecie, prezentacji i rozpowszechnienia oferty sprzedażowej i kontaktu z klientami. Zajęcia będą przydatne zarówno dla osób zajmujących się szeroko rozumianym marketingiem w sieci, ale też dla tych, którzy pragną prowadzić swój własny sklep internetowy.
 
Podczas studiów poruszane są najnowsze oraz najbardziej efektywne formy działań marketingowych i analitycznych. Ponadto studia dostarczą umiejętności tworzenia, rozwijania i promocji sklepu internetowego. Słuchacze mogą skorzystać w trakcie studiów z bezpłatnych konsultacji z opiekunem merytorycznym kierunku.
 
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to międzynarodowy program  weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych. Więcej informacji TUTAJ
 

Adresaci

Studia adresowane są do osób odpowiadających za działania marketingowe w Internecie, pracowników i właścicieli firm chcących wykorzystać Internet w komunikacji z rynkiem, informatyków, programistów i grafików, którzy chcą poznać tajniki wykorzystania Internetu w marketingu, a także dla tych, którzy pragną prowadzić i rozwijać swój własny sklep internetowy.
 
 
Płatne staże po ukończeniu studiów
Trzem najlepszym absolwentom, Ideo (partner merytoryczny kierunku) zaproponuje płatny (dwumiesięczny) staż umożliwiający zdobycie praktycznych umiejętności w prowadzeniu realnych kampanii internetowych.
 
Darmowe doradztwo i konsulting dla e-commerce
Dla słuchaczy studiów posiadających własny sklep internetowy bądź chcący taki stworzyć, partner kierunku, firma Ideo, przeprowadzi darmowe doradztwo w tym zakresie.
 

Będziesz praktykiem marketingu internetowego
Na świecie żyje 7,2 miliarda ludzi, prawie 3 miliardy z nich korzysta z social media (zobacz infografiki). Te studia pokażą Ci jak do nich dotrzeć.


 

Program

  • Digital Marketing - podstawy i trendy
  • Strategia komunikacji marki
  • Big Data i badania zachowań konsumentów online
  • Reklama RTB (programmatic buying)
  • Pozycjonowanie stron internetowych (SEO)
  • Google Adwords (z przygotowaniem do egzaminu Google)
  • Google Analytics (z przygotowaniem do egzaminu Google)
  • Social Media Marketing: trendy, kanały, narzędzia, optymalizacja konwersji
  • Social selling
  • Content marketing i copywriting
  • Marketing mobilny
  • Użyteczność i dostępność serwisów internetowych - badania i narzędzia
  • Podstawy e-commerce
  • Tworzenie stron internetowych
  • Prawo w internecie
  • E-mail marketing
  • Programy lojalnościowe i afiliacyjne
 

Tu znajdziesz program szczegółowy studiów

Dodatkowe informacje:

Zajęcia w trakcie realizacji. 
Zapytaj o wolne miejsca.

Czas trwania studiów:
2 semestry (190 godzin), w tym 76 godz. zajęć ćwiczeniowych i 82 godz. zajęć laboratoryjnych


Opłata za semestr studiów:

1 800 zł (możliwość rozbicia na raty miesięczne)  


Opiekun merytoryczny kierunku: 
Wojciech Szymański

 


Absolwenci studiów otrzymują Świadectwo Ukończenia Studiów Podyplomowych.


Kierunek wspierany merytorycznie przez:



Słuchacze mają możliwość przystąpienia do egzaminu DIMAQ po preferencyjnej cenie 400 zł netto w ciągu 3 miesięcy od ukończenia studiów. 

Wymagane dokumenty:

  • kwestionariusz rekrutacyjny: wypełnij
  • kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych, potwierdzona za zgodność z oryginałem,
  • kserokopia dowodu wpłaty opłaty rekrutacyjnej,
  • jedno zdjęcie
Copyright © 2009 Centrum Studiów Podyplomowych
budynek główny Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
35-225 Rzeszów, ul. Sucharskiego 2
17 866 12 13

csp@wsiz.rzeszow.pl